BG 208 44K
Novinka
Náš TIP
Doprava zdarma
BG 208 44K PLATINUM POWER ENHANCER 325 ml Profesionální přípravek na dekarbonizaci spalovacího a vstřikovacího systému se 100% účinností. Profesionální přípravek k efektivnímu odstranění...
Výrobce: | BG |
---|---|
Kód: | BG208 |
EAN: | 766041114273 |
skladem
Na expedičním skladu: ano
618 Kč
Další varianty produktu
Nevíte si rady?
BG 208 44K PLATINUM POWER ENHANCER 325 ml
Profesionální přípravek na dekarbonizaci spalovacího a vstřikovacího systému se 100% účinností.
Profesionální přípravek k efektivnímu odstranění karbonových úsad z benzínových motorů. Velmi efektivně obnovuje výkon vstřikovacího systému, odstraňuje nejhouževnatější úsady ze spalovacího prostoru, ventilů, lambda sondy a katalyzátoru. Snižuje spotřebu paliva a emise, zvyšuje výkon motoru a několikanásobně prodlužuje životnost vstřikovacího systému. Absolutně bezpečné pro všechny typy motorů a filtry pevných částic. Preventivním použitím přípravku BG 44K® PLATINUM udržujete celý spalovací systém ve vynikajícím stavu, předcházíte opotřebení a drahým opravám.
POZNÁMKA: Po vyčištění pomocí BG 44K® PLATINUM, pravidelně používejte BG Supercharge®II, PN 2026E. Zabráníte tak tvorbě usazenin v palivovém systému a motoru, zlepšíte jízdní vlastnosti a snížíte spotřebu paliva.
Dávkování BG 208 44K PLATINUM:
1x za 15 000 km přidejte jedno balení 325 ml do maximálně 75 litrů paliva.
Varianty produktu:
- Pokud chcete zakoupit BG 208 v celém setu pro kompletní dekarbonizaci motoru a palivové soustavy, pak můžete zvolit celý set pro benzínový motor.
- Vlastníte-li 4 taktní motocykl, čtyřkolku nebo skútr, ať už klasický nebo sněžný, pak je BG 208 v prodeji i v balení 100ml, případně i jako celý set.
- Vlastníte naftový motor? Nevadí, o stejný účinek se Vám postará BG 245.
POZOR: Pro snadné použití obsahu plechovky doporučujeme přikoupit originální nacvakávací nálevku BG pro plechovky 325 ml, zobrazit: nálevka BG.
Pohled odborníka:
V základu funguje tento produkt tak, že BG 208
Platinum přidané do paliva, má vyšší bod hoření, než palivo, tudíž na vstřiku neprohoří a rozpouští tak karbonové úsady, které se mění ve směs na plyn a drobný odpad, který projde následně
bezpečně výfukem ven.
S BG 208 Platinum máme z praxe ty nejlepší zkušenosti, již se osvědčilo u stovky zákazníků, že dokázalo i srovnat korekce na vstřicích, i když servis tvrdil, že je nutno je vyměnit za nové. Proto doporučuji rozhodně všem tuto chemii vyzkoušet aplikovat - odměnou bude menší kouřivost, vyšší výkon, klidnější chod motoru a nižší spotřeba.
Základní aplikace:
Aplikujte balení 325 ml na celou nádrž a vyjeďte jí běžným způsobem. Netřeba jet dlouhé vzdálenosti, což je všeobecná fáma internetových diskuzí. Kombinovaný způsob jízdy je naopak více
efektivní, protože v případě, že vůz stojí, tak má chemie čas a prostor na rozpouštění úsad, které pak následným nastartováním a jízdou, vyjdou bezpečně výfukem ven. Aplikaci poté opakujte vždy při výměně oleje, proto je i součástí sady pro benzínové motory. Budete si tak snadno pamatovat čas aplikace.
Pokročilá aplikace:
Pokud aplikaci
provádíte poprvé a motor má vyšší nájezd, než 150tis km nebo prostě z jízdního projevu vozu cítíte problém, pak máte 3 možnosti, jak si celou palivovou soustavu vyčistit a zbavit úsad a karbonu:
- 1. spolehlivá cesta - Aplikujte BG 208 Platinum v objemu 325ml 2x - 3x po sobě na celou nádrž, poté pak už jen vždy jednou za 10tis km - ideálně kombinovat s výměnou oleje - pro snadnější zapamatování intervalu.
- 2. rychlé a účinné - Aplikujte 3 balení BG 208 Platinum najednou, dotankujete nádrž do plna a až budete mít vyjetou půlku nádrže, tak jí dotankujete opět do plna, tím se prudce naředí zbytek BG, který v nádrži máte a už jí jen dojedete do dna.
- 3. pro nadšence za rozumnou cenu - Aplikujte balení 325 ml BG 208 platinum na cca 15 litrů naturalu a druhé balení 325 ml BG 208 Platinum dáte pak na další, ale již na celou nádrž - v první fázi se vyšší koncentrace postará o to nejhorší a ve druhé fázi se vstřiky a celý systém postupně dočistí. Zde je důležité v první fázi jednat cíleně. Jak na to: rozsvítí se Vám rezerva, zajeďte k pumpě, aplikujte první balení 325 ml a dotankujte cca 5l paliva, ať se chemie v nádrži promísí - doporučuji i při výjezdu z pumpy s autem párkrát zakličkovat. Pokud zvolíte tuto variantu, je třeba auto pak cíleně prohnat "indiánským způsobem" (5km silně pod plynem a 5km volně a neustále opakovat, než nádrž vyjedete skoro do dna - pokud má Vaše auto nízkou spotřebu, pak takto ujeďte alespoň 40km a zbytek dojeďte později nebo druhý den a klidně s lehkou nohou) Až tuto první náplň vyjedete, tak aplikujte druhu dávku BG 208 Platinum 325 ml, dotankujte plnou nádrž a vyjeďte jí již běžným způsobem.
- 4. Nezapomínejte nikdy na to, že samotná dekarbonizace palivového systému nevede ke zdárnému výsledku. Správný chod motoru zajišťuje nejen palivový systém a vstřiky, ale i sání a motor samotný. Doporučuji tedy k této chemii doobjednat i BG 109 325 ml a aplikovat ho zároveň v rámci dekarbonizace Vašeho vozu. Sání motoru Vám pak dokážeme profesionálně vyčistit v našem odborném servisu v Liberci.
Pravidla pro aplikaci BG 208 Platinum:
- vždy aplikujte nejdříve chemii, poté teprve tankujte - je nutné, aby se chemie promísila s palivem, jinak steče na dno nádrže a chemii si vyplácáte během prvních 50 km, což je v efektivitě nežádoucí
- chemie začne postupně účinkovat až po 10-30 km, dle spotřeby vozu, musíte vycházet z toho, že auta mají vedení paliva přes palivové filtry a v nich máte zatím stále původní palivo - tudíž to chvíli trvá, než se směs začne dostávat do vstřiků a putuje systémem dále ven (lambdasondy, DPF, katalyzátory - kde působí také)
- pokud zvolíte aplikaci č.3, pak auto hoňte, až když je motor zahřátý na provozní teplotu, stejně chvíli trvá, než se dostane chemie kam má - viz bod výše
- aplikovat BG 208 Platinum můžete bez omezení, častá aplikace vozu neublíží - dodržujte jen výše uvedené poměry dávkování, což po silnějším způsobu užití, stačí dávat pouze balení 325 ml na celou nádrž
- pokud aplikujete BG 208 Platinum, nepřidávejte do paliva další aditiva - ty přidávejte až do čistého naturalu po ukončení čistícího procesu. Do prémiových paliv přidávejte bez problémů, stejně tak do N98, N100 - jen nedodávejte žádná další aditiva
- nezapomeňte autu občas řádně stoupnout na plyn, ať se nečistoty dostávají lépe ven (varianta 1 a 2).
- Pokud chcete průběžně udržovat celou palivovou soustavu a vstřikovače stále čisté a bez úsad, poté aplikujte pravidelně BG 213
Jak se zbavit problémů:
Pokud se chcete v budoucnu vyhnout co nejvíce s problémem tvorby karbonu v celém palivovém systému, pak
doporučuji tankovat kvalitního naturalu u předních prodejců, což je dnes síť tankovacích stanic a jejich paliv: ONO 98, Benzina Verva 100 nebo OMV MaxxMotion 100. Dále nepodtáčet motor, hlavně atmosferický přímovstřik, což je veliký nešvar dnešních řidičů a do
paliva přidávat kvalitní aditiva - což je u benzínových motorů:
- nejlevnější, ale v zásadě dostačující aditivum VIF Super Benzin, kterým se vyrábí většinou prémiové naturaly - celoroční aditivum
- prémiová aditiva nejvyšší kvality pro náročné uživatele, které osobně doporučuji, jsou pak buď od výrobce BG Products, a to v produktech: BG 2026 - celoroční aditivum nebo od výrobce Metabond, a to v produktu Metabond Magalene Plus - celoroční aditivum. Tyto aditiva patří ke špičce na trhu a máme s nimi reálné skvělé zkušenosti od stovek uživatelů
V čem spočívá smysl aditivace naturalu?
V zásadě je to snadné, jde o ochranu paliva, celého systému a zvýšení oktanového čísla, což je pro motor balzámem ve spalovací komoře. Spousta lidí si myslí, že zvýšení oktanu znamená zvýšení teploty hoření a tak nárůstu výkonu. Je to velice rozšířený omyl. Stejně jako Natural 95, tak i natural 100, mají stejný podíl benzínu, tudíž i stejnou teplotu hoření - jde o příměsi, které se starají o to, aby nedocházelo k vedlejším detonacím a nedocházelo tak nechtěným vedlejším "hoření". Řídící jednotka pak vyhodnotí, že může přidat na vzduchu, otevře tak více klapku sání pro přívod vzduchu, čímž se zvýší výkon motoru, který bez vzduchu nemůže správně fungovat a sníží se tak i spotřeba paliva. Hoření je klidnější, kontrolovanější a více ani pro motor ve směsi paliva udělat nemůžete. Kvalitní přidaná aditiva Vám pak zvýší zmíněné oktanové číslo a ty prémiová pak dokáží promazat jak čerpadlo, tak vstřiky a zároveň i dekarbonizovat celý systém, který je tak po celou dobu působení chráněn.
Netroufáte si na to? Nebo na to nemáte čas? Chcete vůz svěřit profesionálům?
Pro ty nejnáročnější klienty a velice zanesené vozy, nabízíme pak i možnost vyčištění vstřiků (případně i sání a DPF) v našem specializovaném servise BG Centra Liberec, kde Vám vyčistíme veškeré potřebné segmenty neprodejnou chemii z řady BG Platinum během jediné návštěvy. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.
Technik BG Products
Informace pro partnerský klub Škoda Superb:
Vhodné pro použití pro Škoda Superb:
Škoda Superb 2. generace
1,4 TSi (92 kW, CAXC) 1,8 TSi (118 kW, BZB, CDAA, CDAB) 2,0 TSi (147 kW, CCZA) 3,6
FSi (191 kW, CDVA)
Škoda Superb 3. generace
1,4 TSi (92 kW, CZCA) 1,4 TSi (110 kW, CZDA, CZEA) 1,5 TSi (110 kW, DADA, DPCA)
1,8 TSi (132 kW, CJSA, CJSB, CJSC) 2,0 TSi (140 kW, CZPB, DKZA, DNNA) 2,0 TSi (162 kW, CHHB) 2,0 TSi (200 kW, DNUA) 2,0
TSi (206 kW, CJXA, DNFE)
Doplňující kódy pro vyhledávání: BZBx, XADA, PBPB (uvedeno pouze pro potřeby vyhledávání e-shopu)
- Bezpečnostní list (pdf, 194.5 kB)
17.11.2024
Super jako vždy
14.11.2024
4.11.2024
STK OK
20.10.2024
Prokazatelně funguje, 3 auto na které aplikuji.
4.10.2024
Osvědčený produkt, snadná aplikace a dobré reference.
8.9.2024
Hned po nalití do nádrže je motor znatelně živější, již jsem tento produkt použil a jsem s ním spokojen. Dopručuji použít dvě dávky, je to znát a motor opravdu jde lépe do otáček a bere znatelně méně oleje.
6.9.2024
Perfektně čistí celou palivovou soustavu
7.7.2024
používám opakovaně každých 10 tis. km, motor běží hladce, zejména, pokud je studený
4.6.2024
Opravdu funguje přesně jak popisují.
15.4.2024
starý mercedes, najeto cca 180tkm a po aplikaci zřetelné zlepšení chodu
nic
17.2.2024
opravdu funguje
Přibližně po vyjetí obsahu nádrže znatelně rovnoměrnější chod motoru
29.12.2023
Udělalo co mělo kvalita přípravku nezklamala
22.12.2023
7.12.2023
Citeľné zlepšenie výkonu motor vw 1,5 tsi
18.10.2023
15.10.2023
Skutečně funguje
9.10.2023
Praktická plechovka
Bezpečnostné očko na otváranie je výhodou aj nevýhodou
Chémia sa prejaví po min. jednej nádrži, ale verím, že to pomôže. Podobný výrobok /iné označenie/ som dal aj do naftového motoru.
Očko na otvorenie si musíte vopred pripraviť /napr. nožom, šrubovákom/, aby ste naliali, nechtom to vylúpnuť nešlo
Výrobok je možné použiť 1x za 15.000 km ako prevencia proti karbonizácii. Zatiaľ motor funguje, ale je tam málo najazdené po aplikácii.
Za asi 600 kč/15.000 km si myslím kvalitná prevencia. Samozrejme dávam aj aditíva do paliva.
13.7.2023
6.4.2023
čistí palivový systém, starty a chod motoru bez problémů
doporučuji na ojetý vůz
20.3.2023
22.2.2023
6.11.2022
Používám jej opakovaně po cca 10 tis. km. Motor má hladší, kultivovanější chod, zejména jako studený.
20.10.2022
28.8.2022
Produkt byl použit již dříve k celkové spokojenosti. Stávající zaslaný produkt bude použit v následujícím období s návazností na provoz vozidla.
24.7.2022
Zatím jsem nepoznal žádné účinky, ale ještě jsem nevyjezdil ani jednu nádrž.
12.7.2022
po naliti auto jede tiseji,lehceji,zatim ale kure sviti vyjeto pul nadrze,tak uvidime.
9.7.2022
Měl jsem špatné starty, zanesené vstřikovače. Po první plechovce čističe žádná změna, po druhé plechovce zhoršení stavu. Následná demontáž a výměna vstřikovačů. Došlo k uvolnění nečistot, ty se nerozpouští, ale uvolňují v kusech. To mělo za následek ještě větší ucpání vstřikovačů. Najeto 200tis. Použití jako prevence u nového vozu nechám na každém z vás, pokud už v palivovém systému jsou nějaké úsady, potom si koledujete o zhoršení stavu. Nakonec vás drahá oprava stejně nemine. Bohužel.
1.6.2022
prostě funguje
Balení v plechovce + použití nálevky není moc praktické. Lepší by bylo jako u ostatních produktů balení v lahvičce se stupnicí.
7.5.2022
2.3.2022
Výrobce ví proč je plechovka určená na 70. litrů paliva, protože se spousta obsahu plechovky vycmrndá mimo nádrž. I při použití trychtýře se mi nepodařilo celý obsah dostat do nádrže.
12.2.2022
Kvalita BG
Opravdu funguje
Cena
Aplikace
BG jedna z nejkvalitnějších značek aditiv. Aditivuji s její pomocí vše ve všech svých autech.
Tento čistič palivové soustavy opravdu funguje! Zaručuji a doporučuji. Aplikováno u vozu, který kvůli aplikaci LPG již špatně startoval, nevydržel v chodu na volnoběh. Aplikováno do skoro prázdné nádrže, najeto na benzín 25km, poté motor startoval na škrtnutí, běžel pravidelně- zázrak.. Opravdu mohu jen doporučit. Používám pravidelně nejpozději při každoroční výměně oleje, v dieselové verzi i u dieselu..
27.11.2021
Po použití a vyjetí nádrže jsem si všimnul, že výfuk je dost začernalý. Takže něco to určitě dělá. Možná je o něco lepší i studený start.
cena
27.10.2021
Čistič palivové soustavy jsem použil poprvé, nicméně jsem spokojen. Spotřeba paliva klesla o cca 0,5 l na 100 km. Nezdá se to moc, ale když jako já jezdíte 30 000 km ročně, už je to zajímavé ...150 l za rok, to už je pěkná částka. Celkově vzato, motor má klidnější, kultivovanější chod, zejména pokud je studený. BMW 520i
14.10.2021
zatím nevyzkoušeno
zatím nevyzkoušeno
22.9.2021
Funguje, to je nejdůležitější
Vhodné hlavně pro přímovstřikové motory
Špičkový produkt na čištění celé palivové soustavy. Zatím jsem nepoznal lepší.
1.9.2021
Světoznámá značka
Množství pozitivních recenzí
Cena
Aplikace
Včera jsem to nalil, těžko hodnotit teď, i za těch prodloužených 25dní nabízených Heurekou. Nicméně jsem dle recenzí vzal to nejlepší, a také nejdražší na trhu, tak budu doufat, že to dělá to co má..
26.7.2021
aplikováno po delším lockdownu a homeoffice, kdy se s autem nejezdilo každý den do práce
+ motor se krásně uklidnil
+ lepší tah za plynem
+ klesla spotřeba
2.7.2021
Dělá přesně to co jsem očekával. příště opět zakoupím
8.6.2021
kladné recenze
nepoznám účinek
cena
Možná je to placebo, možná to funguje. Motor rozebírat nebudu.
Recenze, typu: po jedné aplikaci auto trhá asfalt, neberu.
Věřím, že neublíží, ale pomůže.
31.5.2021
dobré projet 2 nádrže po sobě a 2 balení
17.5.2021
Odborné poradenství
9.5.2021
27.4.2021
Doufám ve stejný výsledek jako u aditiva BG245. Motor Suzuki 1,3VVT si o to už říká řadu let. Až teď se mi dostal do rukou k omlazení. Motor trochu zaškubává, můžou to být svíčky, ale to pořeším později. Nyní je čas to dekarbonizovat. Takže postup jako už BG245, celou plechovku do nádrže natankovat fajnový benál a vyrazit na trip. Cestou se budu nejen kochat, ale i poslouchat co ten "zázračný" přípravek umí. No a co nespraví jedna plechovka zvládne druhá plechovka.
27.3.2021
Ok
2.3.2021
1.3.2021
25.2.2021
Čistí jak má i při silném znečištění určitě objednám další
6.1.2021
jednoznačně nejlepší čistící aditivum do benzínových motorů
klidnější chod motoru
nižší spotřeba
po aplikaci nepatrně vyšší výkon
BG 208 považuji za nejlepší čistící aditivum na trhu. Aplikuji do starého BMW, ale také do nového přímovstřikového turbomotoru, který trápí karbonizace. Nyní, po 130 tis. a vizuální kontrole, je motor absolutně čistý! Používám ještě pravidelně BG 2026 a při výměně oleje BG 109. Tuto kombinaci vřele doporučuji.
3.11.2020
OPRAVDU POMÁHÁ
31.10.2020
Těžko hodnotit, když použití nemá hmatatelný či měřitelný výsledek.
5.9.2020
Co slibuje, to také plní - použil jsem do dvou automobilů a rozdíl byl poznat
26.8.2020
22.7.2020
jednoznačně funkční, narozdíl.od jiných rádoby čističů
bezvadné vyčištění vstřikování u turbomotorů
u mne trvalo čištění sice dvě nádrže, což ale není vinou BG, ale prasetem,které přede mnou tankovalo bůh ví co
Narozdíl od jiných produktů na čištění palivové soustavy BG 208 44K Platinum OPRAVDU funguje!
Doteď jsem pravidelně používal hlavně přípravky od STP a Sonax v domnění, že motoru dopřávám značkovou kvalitu. Velký omyl!
Narazil jsem pravě na BG, který mi byl autoservisem doporučen a jen ze zvědavosti o tom na internetu něco pohledal. I přes vyšší cenu jsem se na základě pouze kladných recenzí rozhodl BG 208 44K Platinum vyzkoušet.
První 325 ml plechovka BG, vyjetá nadrž a přišlo mírné rozčarování = nic extra se nekonalo i přes uvedenou 100% garanci účinku. Pravdou je, že z výfuku byl cítit jakoby chemický zápach, rozhodně to nebyl "standardní" spálený benzín, ale vysledek nijak přesvědčivý.
Prošel jsem oficialní stránky BG a odbornou diskuzi na nich, kde mimojiné již jednomu dotazateli doporučovali, v případě opravdu silného zakarbonování, použít 208 44K ještě jednou po sobě.
Rozhodl sem se tedy proces zopakovat s myšlenkou, že jsem zbytečně vyhodil peníze a že vstřiky mám v čistotě.
Jenže po vyjetí poloviny druhé nádrže to přišlo: razantní oživení motoru, reakce na plyn a tah do otácěk neporovnatelný! Je to, jako bych přezul z širokých nízkoprofilových letních kol přezul na zimní uzoučké galusky.
Audi A4, přímovstřik benzín 2.0 TFSI, kupováno při 115.000 km, aktuálně najeto 165.000 km. Celých mnou najetych 50.000 km pouze prémiová 100 oktanová Verva + čističe STP.
Nechci si ani představit, na co chudák motor celých 115.000 km musel jezdit, že jsem měl takhle zakarbonovaný vstřiky:(
Všem, kdo dočetli až sem:) shrnutí na závěr: vykašlete se na všechny rádoby renomované značky, jsou to vyhozené peníze.
Přidávám se ke spokojeným uživatelům BG, byť u mě to trvalo skoro 2 nádrže, což ale není vinou BG, ale prasetem, které přede mnou lilo do auta bůh ví co.
12.7.2020
čistí palivovou i výfukovou soustavu
perfektní pro auto s přímým vstřikem
po aplikaci nižší spotřeba a klidnější chod motoru
jednoduchá aplikace pomocí trychtýře
Jednoznačně nejlepší produkt na trhu na čištění palivové a výfukové soustavy. Zejména u přímovstřikového motoru, který trpí na uhlovodíkové usazeniny (karbon). Aplikuji jednou za cca 7-10 tis. km a i při používání aditiv na zlepšení vlastností benzínu (BG a VIF) je efekt čištění znát.
22.5.2020
Zatím zakoupeno a budu zkoušet.Nákup podle recenzí.Značku BG ale používám již dlouho a naprostá spokojenost
11.5.2020
Neočekávaně efektivní
9.5.2020
znatelný efekt
klidnější chod motoru, zmizelo kolísání otáček
nižší spotřeba
slouží na čištění i jako prevenci
BG je špička mezi aditivy. O aditiva se zajímám již skoro 20 let a doposud jsem nepoznal nic lepšího. BG208 používám u několika vozů a všude je po aplikaci znatelný efekt (zejména u přímovstřikového turbobenzínu). Klidnější chod, ale především nižší spotřeba i přesto, že pravidelně tankuji jen prémiová paliva.
23.3.2020
Jednoduchá aplikace potvrzená zlepšených chodem motoru
Jednoduchá aplikace potvrzená zlepšených chodem benzínového motoru, který už má něco za sebou (1997)
19.2.2020
vyčistil
11.8.2019
Chod motoru se hned zlepšil, uvidím po vyjetí celé nádrže. Zatím mám jen asi 30km.
31.7.2019
citelný účinek po několika desítkách km
28.7.2019
funguje
21.7.2019
Zatím najeto málo km , není vidět jasný rozdíl , ten snad bude až po vyjetí celé nádrže. Ale je spíš jen prevence
15.7.2019
4.7.2019
Tento produkt jsem si zakoupila na doporučení a ve velmi krátké době jsem se přesvědčila,že opravdu funguje.
1.7.2019
Nepoznal jsem, zda došlo k nějaké změně. Opel Zafira Zafira 1.4 turbo 103 kW - mám nějaké podezření, že s motorem není něco v pořádku, ale po tomto nedošlo k žádné změně, čištěním to tedy nebude nebo se neudálo nic. Tj. snad mám alespoň motor trochu pročištěn - minimálně v sání - nepřímovstřikový motor - tj. u něj by to mohlo fungovat.
11.4.2019
Ještě nevím jaký bude celkový výsledek ale už teď se zlepšily jízdní vlastnosti.
25.2.2019
Chod motoru se zlepšil. Je to druhý výrobek zakoupen od firmy BG a mohu doporučit...
10.12.2018
Cena
Funkčnost
Aplikace
Perfektní a především funkční přípravek na čištění palivové i výfukové soustavy. Po aplikaci lepší chod motoru, nižší spotřeba a lepší akcelerace. Vřele doporučuji pro přímovstřikové motory, které trpí na usazování karbonu.
3.12.2018
10.11.2018
Motor se chová jako nový. Kolísání otáček zmizelo.
7.11.2018
Jednoduché použití
Najel jsem zatím asi 1/2 nádrže. Před aplikací motor při nastartování "houpal". Nyní už je po nastartování klidný.
1.4.2018
Již po 260km jsem poznal, že je motor živější. Takže to vážně bude mít něco do sebe a to používám premiove palivo A vždy do nádrže konkurenční vif.