BG PD141-N1Q1 DFC Plus HP2 3,7L
Doprava zdarma
Špičkové celoroční aditivum pro všechny typy naftových motorů, včetně nejmodernější CommonRail motorů.
Výrobce: | BG |
---|---|
Kód: | BG PD141 |
skladem
Na expedičním skladu: ano
3.281 Kč
Další varianty produktu
Nevíte si rady?
BG PD141-N1Q1 DFC Plus HP2 3,7L - aditivum do nafty (nástupce produktu BG2321)
BG PD 14, neboli BG DFC Plus® HP2, je nejnovější multispektrální aditivum pro všechny naftové motory. Obsahuje nejnovější aditivní technologii 2. generace. BG DFC Plus® HP2 poskytuje nepřekonatelnou ochranu palivového systému při vysokých provozních teplotách a tlacích.
Naftové motory s vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPCR) generují obrovské teplo. Toto teplo způsobuje, že se motorová nafta tepelně odbourává a oxiduje, což vede k usazeninám, znečištěných vstřikovačů a tvorbě sazí v naftě, které ucpávají palivové filtry. Výsledkem je dramatická ztráta výkonu, zvýšení spotřeby paliva a potenciální poškození motoru.
BG PD14 je profesionální celoroční aditivum určené pro nejmodernější vysokotlaké Common Rail vznětové motory, poskytuje vynikající ochranu palivového systému za vysokých teplot a tlaků dieselových vstřikovacích systémů. Aditivum je samozřejmě použitelné i ve všech ostatních typech naftových motorů. Zajišťuje filtrovatelnost nafty minimálně do -25°C, a tím zaručuje spolehlivě provoz naftového vozového parku i v těch nejmrazivějších teplotách!
Garantovaně zlepšuje vlastnosti nafty a přispívá tak preventivně k udržení čistoty v celém palivovém systému. Přední výrobci dieselových motorů doporučují trvalé používání tohoto produktu k ošetření nafty.
Účinnost a působení:
- Zabraňuje tvorbě sazí
- Udržuje čisté vstřikovače a vstřikovací systém
- Snižuje spotřebu paliva až o 10%
- Snižuje emise
- Zabraňuje gelovatění (zamrznutí) nafty v nízkých teplotách
- Odstraňuje úsady ze vstřikovačů a čerpadla
- Zvyšuje mazivost nafty a zabraňuje tvorbě koroze
- Stabilizuje palivo po dobu 6 měsíců
- Odstraňuje vlhkost z palivového systému
- Plně kompatibilní se všemi druhy nafty, zejména při nízkých teplotách
- Neobsahuje alkohol
- Bezpečné pro katalyzátor, DPF a kyslíkové senzory
- Udržuje optimální účinnost vstřikování paliva
Dávkování: Jedno balení 3,7L ošetří 3700 litrů motorové nafty, tzn. že na 1L nafty připadá 1ml aditiva - Dávkování v poměru 1:1000
Kdy
aplikovat: Toto aditivum je tzv. "All season", což znamená celoroční, každopádně toto aditivum doporučujeme používat v zimním období a po zbytek roku pak používat aditivum BG
225.
Jak aplikovat: Aditivum se aplikuje před tankováním, tzn. že nejdříve aplikujeme aditiva, a poté až dotankujeme nádrž, aby se aditiva promíchala s veškerou naftou v nádrži. Vždy dávkujte dle počtu tankovaných litrů, tzn. že pokud tankujete v
půlce nádrže, tak jistě víte kolik litrů má Vaše nádrž a dle toho si spočítejte odpovídající ml aditiva. Pokud pak Vaše nádrž disponuje bezpečnostní klapkou, pak aditiva nalijte do tankovací pistole, kterou držíte ve vzpřímené poloze a následným překlopením do otvoru
nádrže se tak dostanou do nádrže, kde se v rámci následného tankování promíchají s celou náplní paliva.
Velikosti balení: BG PD141-N1Q1 - 3,7L
.
TIP: K pohodlené aplikaci aditiva do palivové nádrže naftového motoru doporučujeme použít nálevku, která otevře klapku v hrdle nádrže a tím umožní vlití aditiva do nádrže, zobrazit ZDE.
Aditiva BG Products
Nejkvalitnější a praxí
ověřena aditiva rozhodně směřují k firmě BG, ať už jde o aditiva pro benzínová auta BG 202 a BG 213, či u naftových
motorů BG PD14 nebo BG 225. Aditiva zajišťují kontrolu nad hořením, což je zásadní faktor a zároveň
mají čistící účinek na vstřicích a celé spalovací komoře, včetně sedel ventilů. Pokud pak chcete zaútočit u naftového motoru na prudké zvýšení cetanového čísla, tak pak sáhněte bez výhrady po BG 238, které nemá v aditivech se zvýšením cetanového čísla konkurenci a Vaše auto se výkonově posune na hony daleko od Vašeho současného výkonu.
Aditiva obecně vynikají obrovskou čistící schopností, ale tento jev je postupný, a pokud chcete Vaše vstřikovače vyčistit okamžitě, srovnat si jejich
korekce a zlepšit jejich funkčnost, poté aplikujte BG 245, které se velice rychle a efektivně postará o jejich dekarbonizaci a správnou prášivost, která je pro výkon a nízkou spotřebu nejzásadnější
faktor.
Dávkování: Jedno balení 3,7L ošetří 3700 litrů motorové nafty, tzn. že na 1L nafty připadá 1ml aditiva
Kdy aplikovat: Toto aditivum je tzv. "All season", což znamená celoroční, každopádně toto aditivum doporučujeme používat v zimním období a po zbytek roku pak používat aditivum BG 225.
Jak aplikovat: Aditivum se aplikuje před tankováním, tzn. že nejdříve aplikujeme aditiva, a poté až dotankujeme nádrž, aby se aditiva promíchala s veškerou naftou v nádrži. Vždy dávkujte dle počtu tankovaných litrů, tzn. že pokud tankujete v půlce nádrže, tak jistě víte kolik litrů má Vaše nádrž a dle toho si spočítejte odpovídající ml aditiva. Pokud pak Vaše nádrž disponuje bezpečnostní klapkou, pak aditiva nalijte do tankovací pistole, kterou držíte ve vzpřímené poloze a následným překlopením do otvoru nádrže se tak dostanou do nádrže, kde se v rámci následného tankování promíchají s celou náplní paliva.
Tankování, význam aditiv, dávkování (aktualizace 01/2024)
Benzín: směs kapalných uhlovodíků převážně alkanů (C5-C11), parafínů a olefínů. Vyrábí se frakční destilací a krakováním ropy, kde při zahřívání dochází ke zkracování uhlovodíkového řetězce. Úroveň oktanového čísla (zpomalovače zápalu - předchází k předčasnému detonačním u zápalu) mohou být na základu ferocenů, karbonyklu.
Nafta: směs kapalných uhlovodíků (C12-C22). Vyrábí se se frakční destilací ropy, dále se snižuje obsah síry (sulfanu). Cetanové číslo podobně jako u benzínu ukazuje odolnost nafty proti samozápalům.
Zásadním faktorem pak při tankování je to, že aditiva BG jsou na základě amínů a prémiová paliva u nás byla do nedávna na bázi ferocenů. Aditiva si navzájem nerozuměla, proto aditivace s BG byla nutná buď do N98 nebo do čisté neprémiové nafty.
Nyní již můžete aditivovat aditivy od BG nejen čistou neprémiovou naftu, ale již i prémiovou, abyste jejich pod-aditivaci dorovnali na nejvyšší možnou úroveň a docílili tím maximálního efektu stabilizace paliva, ochrany vstřikovačů a získali tak hoření ve spalovacích komorách pod maximální kontrolu, která vede k vyššímu výkonu, nižší spotřebě, maximálnímu efektu spalování, a tím výrazně nižší tvorbě úsad a snížení emisních hodnot na minimum - a to už se vyplatí.
Jak je psáno výše, aditiva BG jsou již kompaktní s prémiovým palivem, každopádně je doporučeno je míchat v plné dávce výhradně s čistou naftou pro jejich maximální účinek, při podávání aditiv BG v kombinaci s prémiovým palivem doporučujeme pak pouze poloviční dávku, kterou předepisuje výrobce, aby se palivo nepřeaditivovalo.
Aditiva BG, která jsou na bázi zmíněných amínů, veškeré a vždy za každé teploty prohoří ve 100% a nezanechávají za sebou žádnou nežádoucí stopu, což je jedna z důležitých předností všech aditiv BG, která patří bezpochyby k naprosto nejluxusnějším aditivům na našem trhu, proto je jejich používání i maximálně bezpečné a maximálně efektivní. Firma BG je neustále, v návaznosti na potřeby nejmodernějších motorů a jejich spalování, vylepšuje a zdokonaluje a nemají tak žádný dopad na katalyzátory, DPF, ani na vozy vybavené nezávislým topením a tankované palivo posunou na jejich nejvyšší možný výkon i u vozů vyrobených po roce 2020.
Každopádně zde jejich účinnost nekončí, aditiva BG obecně obsahují čistící složky, keré naopak nehoří a dále ve skupenství molekul cestují celým systémem a atakují uhlohydrátové úsady jak v sacím, tak výfukovém traktu, díky čemuž patří, jak je psáno již výše, k nejluxusnějším aditivům na našem trhu.
Je tedy pouze na Vás jakou cestou se vydáte a jak s palivy naložíte plus nezapomeňte, změna paliva a aditivace se projeví finálně až po cca 2-3 nádržích, než si jednotky přeberou veškerá nová data, a to v návaznosti na změnu složení paliva.
Aditiva pak vždy přidávejte u stojanu před tankováním, aby se aditiva následným tankováním promísila s palivem, v případě, že máte v nádrži bezpečnostní klapku, buď na ní aditiva pomalu nalijte (měla by protéci) a nebo otočte tankovací pistoli nahoru, do ní aditiva nalijte a následně jí "přehoupněte" do tankovacího otvoru a začněte tankovat.
Pokud Vás pak zajímají změny v oblasti biosložek, neváhejte si přečíst náš článek na toto téma zde.
Informace pro partnerský klub Škoda Superb:
Vhodné pro použití pro Škoda Superb:
Škoda Superb 2. generace
1,6 TDi (77 kW, CAYC, CLNA) 1,9 TDi (77 kW, BLS, BXE) 2,0 TDi (103 kW, BKD, BMP, CFFB, CLJA) 2,0 TDi (125 kW, CBBB, CFGB)
Škoda Superb 3. generace
1,6 TDi (88 kW, DCXA, DCZA) 2,0 TDi (90 kW, DTRA) 2,0 TDi (110 kW, CRLB, DFEA, DFGA) 2,0 TDi EVO (110 kW, DSRA, DSRB, DTSA, DTSB) 2,0 TDi (140 kW, DDAA, DFCA, DFHA) 2,0 TDi (147 kW, DTUA)
Doplňující kódy pro vyhledávání: BLSx,
BXEx, BKDx, BMPx, XFCA, ADTN (uvedeno pouze pro potřeby vyhledávání e-shopu)
Objem: | 3,7 l |
---|
- Bezpečnostní list (pdf, 214.6 kB)
16.1.2023