BG TOPD01 2x946 ml Palivový TOP SET Diesel aditiv HP celoroční
Doprava zdarma
Sada nejúčinnějších aditiv výrobce BG pro veškeré naftové motory, včetně nejmodernější CommonRail systémů osobních i nákladních vozidel, autobusů a veškeré ostatní dieselové techniky. Sestava aditiv s produkty na celý rok do všech období.
Výrobce: | BG |
---|---|
Kód: | BG TOPD01 |
skladem
Na expedičním skladu: ano
2.379 Kč
Další varianty produktu
Nevíte si rady?
BG TOPD01 2x946 ml Palivový TOP SET Diesel aditiv HP celoroční
Díky velkému zájmu o komplexní balíček aditiv na celý rok, přinášíme našim zákazníkům unikátní možnost, jak získat aditiva na celý rok v jediném setu.
Tento set obsahuje:
I. BG PD14-N1Q1 946 ml
- Zabraňuje tvorbě sazí
- Udržuje čisté vstřikovače a vstřikovací systém
- Snižuje spotřebu paliva až o 10%
- Snižuje emise
- Zabraňuje gelovatění (zamrznutí) nafty v nízkých teplotách
- Odstraňuje úsady ze vstřikovačů a čerpadla
- Zvyšuje mazivost nafty a zabraňuje tvorbě koroze
- Stabilizuje palivo po dobu 6 měsíců
- Odstraňuje vlhkost z palivového systému
- Plně kompatibilní se všemi druhy nafty, zejména při nízkých teplotách
- Neobsahuje alkohol
- Bezpečné pro katalyzátor, DPF a kyslíkové senzory
- Udržuje optimální účinnost vstřikování paliva
Dávkování: Jedno balení 946 ml ošetří 950L motorové
nafty, tzn. že na 1L nafty připadá 1ml aditiva
Kdy aplikovat: Toto aditivum je tzv. "All season", což znamená celoroční, každopádně toto aditivum doporučujeme používat v zimním období a po zbytek roku pak používat, níže uvedené, aditivum BG 225.
II. BG22532 946 ml
- vytváří silný mazací film pro ochranu vstřikovačů, čerpadla a předchází jejich poškození nebo zadření
- zabraňuje zanášení a ucpání palivového filtru
- stabilizuje naftu před vznikem oxidace a gelovatěním po dobu 6 měsíců
- eliminuje nepříznivé účinky biosložky v palivu
- snižuje emise, spotřebu paliva, odstraňuje vodu z palivového systému, chrání systém před korozí
- působí preventivně před zanášením DPF filtrů
- velmi efektivně odstraňuje usazeniny z palivového systému, chrání před vznikem nových usazenin, a to i v nejmodernějších vysokotlakých systémech (Common Rail), kde vznikají vysoké teploty a degradace paliva
Dávkování: Jedno balení 946 ml ošetří až na 1900 L motorové nafty, tzn. že na 1L nafty připadá cca 0,5ml aditiva.
Kdy aplikovat: Toto aditivum je určeno obecně pro období jaro/léto/podzim a mírné zimy, jelikož je funkční až do -7 C. V zimě pak doporučujeme aplikovat výše uvedené aditivum BG PD14, případně i exklusivní aditivum BG 238 (lze aplikovat celoročně).
III. BG22530 30 ml
Tento produkt je obsahem balíčku z jediného důvodu, a to díky svému balení, kdy budete mít u sebe vždy odměrku na Vaše aditivum, kdy na 60L nádrž při použití BG PD14 aplikujete 2 tyto nádobky a při použití BG 225 pak nádobku jednu.
Aditiva BG Products
Nejkvalitnější a praxí ověřena aditiva rozhodně směřují k firmě BG, ať už jde o aditiva pro benzínová auta BG 202,
či u naftových motorů BG PD14 nebo BG 225. Aditiva zajišťují kontrolu nad hořením, což je zásadní
faktor a zároveň mají čistící účinek na vstřicích a celé spalovací komoře, včetně sedel ventilů. Pokud pak chcete zaútočit u naftového motoru na prudké zvýšení cetanového čísla, tak pak sáhněte bez výhrady po BG 238, které nemá v aditivech se zvýšením cetanového čísla konkurenci a Vaše auto se výkonově posune na hony daleko od Vašeho současného výkonu.
Aditiva obecně vynikají obrovskou čistící schopností, ale tento jev je postupný, a pokud chcete Vaše vstřikovače vyčistit okamžitě, srovnat si jejich korekce a zlepšit jejich funkčnost, poté aplikujte BG 245, které se velice rychle a efektivně postará o jejich dekarbonizaci a správnou prášivost, která je pro výkon a nízkou spotřebu nejzásadnější faktor.
Tankování, význam aditiv, dávkování (aktualizace 01/2024)
Benzín: směs kapalných uhlovodíků převážně alkanů (C5-C11), parafínů a olefínů. Vyrábí se frakční destilací a krakováním ropy, kde při zahřívání dochází ke zkracování uhlovodíkového řetězce. Úroveň oktanového čísla (zpomalovače zápalu - předchází k předčasnému detonačním u zápalu) mohou být na základu ferocenů, karbonyklu.
Nafta: směs kapalných uhlovodíků (C12-C22). Vyrábí se se frakční destilací ropy, dále se snižuje obsah síry (sulfanu). Cetanové číslo podobně jako u benzínu ukazuje odolnost nafty proti samozápalům.
Zásadním faktorem pak při tankování je to, že aditiva BG jsou na základě amínů a prémiová paliva u nás byla do nedávna na bázi ferocenů. Aditiva si navzájem nerozuměla, proto aditivace s BG byla nutná buď do N98 nebo do čisté neprémiové nafty.
Nyní již můžete aditivovat aditivy od BG nejen čistou neprémiovou naftu, ale již i prémiovou, abyste jejich pod-aditivaci dorovnali na nejvyšší možnou úroveň a docílili tím maximálního efektu stabilizace paliva, ochrany vstřikovačů a získali tak hoření ve spalovacích komorách pod maximální kontrolu, která vede k vyššímu výkonu, nižší spotřebě, maximálnímu efektu spalování, a tím výrazně nižší tvorbě úsad a snížení emisních hodnot na minimum - a to už se vyplatí.
Jak je psáno výše, aditiva BG jsou již kompaktní s prémiovým palivem, každopádně je doporučeno je míchat v plné dávce výhradně s čistou naftou pro jejich maximální účinek, při podávání aditiv BG v kombinaci s prémiovým palivem doporučujeme pak pouze poloviční dávku, kterou předepisuje výrobce, aby se palivo nepřeaditivovalo.
Aditiva BG, která jsou na bázi zmíněných amínů, veškeré a vždy za každé teploty prohoří ve 100% a nezanechávají za sebou žádnou nežádoucí stopu, což je jedna z důležitých předností všech aditiv BG, která patří bezpochyby k naprosto nejluxusnějším aditivům na našem trhu, proto je jejich používání i maximálně bezpečné a maximálně efektivní. Firma BG je neustále, v návaznosti na potřeby nejmodernějších motorů a jejich spalování, vylepšuje a zdokonaluje a nemají tak žádný dopad na katalyzátory, DPF, ani na vozy vybavené nezávislým topením a tankované palivo posunou na jejich nejvyšší možný výkon i u vozů vyrobených po roce 2020.
Každopádně zde jejich účinnost nekončí, aditiva BG obecně obsahují čistící složky, keré naopak nehoří a dále ve skupenství molekul cestují celým systémem a atakují uhlohydrátové úsady jak v sacím, tak výfukovém traktu, díky čemuž patří, jak je psáno již výše, k nejluxusnějším aditivům na našem trhu.
Je tedy pouze na Vás jakou cestou se vydáte a jak s palivy naložíte plus nezapomeňte, změna paliva a aditivace se projeví finálně až po cca 2-3 nádržích, než si jednotky přeberou veškerá nová data, a to v návaznosti na změnu složení paliva.
Aditiva pak vždy přidávejte u stojanu před tankováním, aby se aditiva následným tankováním promísila s palivem, v případě, že máte v nádrži bezpečnostní klapku, buď na ní aditiva pomalu nalijte (měla by protéci) a nebo otočte tankovací pistoli nahoru, do ní aditiva nalijte a následně jí "přehoupněte" do tankovacího otvoru a začněte tankovat.
Pokud Vás pak zajímají změny v oblasti biosložek, neváhejte si přečíst náš článek na toto téma zde.
Informace pro partnerský klub Škoda Superb:
Vhodné pro použití pro Škoda Superb:
Škoda Superb 2. generace
1,9
TDi (77 kW, BLS, BXE) 2,0 TDi (103 kW, BKD, BMP, CFFB, CLJA) 2,0 TDi (125 kW, CBBB, CFGB)
Škoda Superb 3. generace
2,0 TDi (90 kW, DTRA) 2,0 TDi (110 kW, CRLB, DFEA, DFGA) 2,0 TDi EVO (110 kW, DSRA, DSRB, DTSA, DTSB) 2,0 TDi (140 kW, DDAA, DFCA, DFHA) 2,0 TDi (147
kW, DTUA)
Doplňující kódy pro vyhledávání: BLSx, BXEx, BKDx, BMPx, XFCA, ADTN (uvedeno pouze pro potřeby vyhledávání e-shopu)
Objem: | 1L l |
---|
- Bezpečnostní list (pdf, 210.9 kB)
20.8.2024
To nej co je na trhu za danou cenu .Používám výhradně BG a Liqui Moly ,občas i skvělý VIF