BG PD15 Diesel Fuel System Performance Restoration 325 ml
Doprava zdarma
BG PD15 325 ml je profesionální přípravek k efektivnímu odstranění karbonových úsad z nejmodernějších vysoce výkonných HPCR systémů vznětových (naftových) motorů.
Výrobce: | BG |
---|---|
Kód: | BG PD15 |
EAN: | 766041122155 |
skladem
Na expedičním skladu: ano
735 Kč
Další varianty produktu
Nevíte si rady?
BG PD15 Diesel Fuel System Performance Restoration 325 ml
Vysoce výkonný a efektivní dekarbonizační produkt k dekarbonizaci vstřikovacích a spalovacích systémů naftových motorů. Pro dieselové motory s větším množstvím úsad nebo jako první krok dekarbonizace BG před pravidelnou aplikací dekarbonizačního aditiva BG 245.
Doporučujeme použít zvýšené množství pro jednorázovou dekarbonizaci při větších obtížích nebo více najetých km.
Účinně odstraňuje úsady z palivového systému, z vnějšku i z vnitřních částí vstřikovačů, vstřikovacích čerpadel u nejnovějších vysokotlakých motorů CR (Common rail), ale i ve starších typech motorů. Efektivně odstraňuje tvrdé karbonové úsady ze spalovací komory, kontaktních ploch ventilů a zabraňuje tvorbě karbonu na pístních kroužcích. Navrací zpátky výkon a kroutící moment motoru. Snižuje spotřebu pohonných hmot a emise. Aditivum je určeno pro všechny druhy motorové nafty. Zcela bezpečný pro filtry pevných částic (DPF / FAP), katalyzátory a kyslíkové senzory.
- Udržuje vstřikovače a spalovací komory čisté
- Obnovuje výkon a točivý moment
- Obnovuje účinnost paliva
- Prodlužuje životnost komponent palivového systému
- Ideální aplikovat před použitím BG 245
- Pouze pro naftové motorizace
Dávkování: balení 325 ml na jednu palivovou nádrž s min. 50L a max. 75 l nafty. Důsledně toto dodržujte!
TIP: K pohodlné aplikaci aditiva do palivové nádrže naftového motoru doporučujeme použít nálevku, která otevře klapku v hrdle nádrže a tím umožní vlití aditiva do nádrže, zobrazit ZDE.
Návod k použití: přidejte BG PD15 před tankováním nafty do palivové nádrže, dotankujte plnou nádrž, čímž se směs důkladně promíchá a vyjeďte nádrž do rezervy. Není nutné jezdit dlouhé trasy, aditivum pracuje efektivně za jakéhokoliv provozu motoru.
Doporučená preventivní aditiva k následnému pravidelnému ošetřování nafty:
Období: JARO-LÉTO-PODZIM:
BG2256 177 ml - k ošetření 400 litrů nafty
BG22532 946 ml - k ošetření 1.900 litrů nafty
BG2251 3,7L - k ošetření 7.000 litrů nafty
BG22553 200L - k ošetření 400.000 litrů nafty
Období: ZIMA:
BG PD14 946 ml - k ošetření 950 litrů nafty
BG2321 3,7L - k ošetření 3.700 litrů nafty
Informace pro partnerský klub Škoda Superb:
Vhodné pro použití pro Škoda Superb:
Škoda Superb 2. generace
1,6 TDi (77 kW, CAYC, CLNA) 1,9 TDi (77 kW, BLS, BXE) 2,0 TDi (103 kW, BKD, BMP, CFFB, CLJA) 2,0 TDi (125 kW, CBBB, CFGB)
Škoda Superb 3. generace
1,6 TDi (88 kW, DCXA, DCZA) 2,0 TDi (90 kW, DTRA) 2,0 TDi (110 kW, CRLB, DFEA,
DFGA) 2,0 TDi EVO (110 kW, DSRA, DSRB, DTSA, DTSB) 2,0 TDi (140 kW, DDAA, DFCA, DFHA) 2,0 TDi (147 kW, DTUA)
Doplňující kódy pro vyhledávání: BLSx, BXEx, BKDx, BMPx, XFCA, PNPN (uvedeno pouze pro potřeby vyhledávání e-shopu)
Objem: | 0,325 l |
---|
- Bezpečnostní list (pdf, 210.9 kB)
13.11.2024
Ztisení motoru
9.7.2024
Kupuji stále, pokaždé recenzuji, není třeba znovu. Kvalita BG mluví sama za sebe.
18.4.2024
funguje výborně..,..
mohl by být levnější...
12.11.2023
Tišší motor
Pružnější motor
Čistí DPF
Byl jsem skeptický, ale vyplatilo se.
Aditivum u mé Mazdy CX7 2,2 CiTD fungovalo. Najeto 160tis.km.
Interval regenerace DPF se prodloužil z opakovaných 160km na 220km.
Celkově je auto svižnější a reakce na plyn o cca 20% lepší.
18.5.2023
Jednoducho sa používa
Zrozumiteľný návod
7.2.2023
SAMÉ PLUSY - ŽÁDNÝ MÍNUS
24.1.2022
1.9.2021
Světoznámá značka
Množství pozitivních recenzí
Cena
Aplikace
Včera jsem to nalil, těžko hodnotit teď, i za těch prodloužených 25dní nabízených Heurekou. Nicméně jsem dle recenzí vzal to nejlepší, a také nejdražší na trhu, tak budu doufat, že to dělá to co má..
6.4.2021
Doporučuji, svou funkci splnil, použila jsem jako první fázi čištění, poté jsem do další nově tankované nádrže použila BG 245 Premium Diesel. Škoda Octavia 2 RS, nájezd 245 tis. km, po použití je auto rozhodně živější, lepší studené starty, tišší chod, prodloužené regenerace DPF, určitě nečekejte zázraky, hlavně u starších aut, o které není řádně pečováno, ale aditivum je znát, jezdím denně alespoň 60 km, hodnotím určitě kladně, s autem žádné problémy nebyly, ani kontrola DPF ještě nikdy nesvítila, jen se mi zdálo línější :), aditivum jsem vyzkoušela spíše preventivně a ze zvědavosti zda opravdu funguje. Nemusíte mít strach, že by čištění nějak poškodilo součásti motoru apod.
6.4.2021
Doporučuji, svou funkci splnil, použila jsem jako první fázi čištění, poté jsem do další nově tankované nádrže použila BG 245 Premium Diesel. Škoda Octavia 2 RS, nájezd 245 tis. km, po použití je auto rozhodně živější, lepší studené starty, tišší chod, prodloužené regenerace DPF, určitě nečekejte zázraky, hlavně u starších aut, o které není řádně pečováno, ale aditivum je znát, jezdím denně alespoň 60 km, hodnotím určitě kladně, s autem žádné problémy nebyly, ani kontrola DPF ještě nikdy nesvítila, jen se mi zdálo línější :), aditivum jsem vyzkoušela spíše preventivně a ze zvědavosti zda opravdu funguje. Nemusíte mít strach, že by čištění nějak poškodilo součásti motoru apod.
31.3.2021
skvěle fungující přípravek
15.3.2021
zatím nevím