Dekarbonizační set - diesel- basic - 5W30

Doprava zdarma

Hodnocení: 5.00 / 5 5 / 5 (3 hodnocení)

Dekarbonizační set - diesel - basic - 5W30 - ucelený balíček produktů určený k servisním účelům každého naftového motoru.

Zobrazit podrobnější popis

Výrobce:BG
Kód:BGSBN30

skladem

Na prodejně: ne
Na expedičním skladu: ano

2.869 Kč

Další varianty produktu

Dekarbonizační set - diesel- basic - 5W40

2.729 Kč

skladem

Dekarbonizační set - diesel - basic - 5W30 - 5L 

 

Základní popis:

Dekarbonizační set je určen výhradně pro naftové motory s objemem oleje 4 litry a více. Tímto setem provedete basic-uživatelskou dekarbonizaci, která Vám zajistí dekarbonizaci pístních kroužků od pevných karbonových úsad. Zároveň dodáte motoru špičkový olej, který je momentálně světově nejlepším olejem na trhu, a to včetně potřebných aditiv pro termální a oxidační stabilitu + snižuje tření a opotřebení. V setu nesmí pochopitelně chybět ani dekarbonizační směs pro palivový systém, který pro správné fungování Vašeho vozu, jde ruku v ruce právě s očistou motoru, jako takového. Tento basic set doporučujeme používat při každé výměně oleje, zajistíte si tím neustálou likvidaci karbonu na pístních kroužcích, dodáte motoru ten nejlepší olej, špičková aditiva a udržíte si čistý palivový systém - tato kombinace je zásadní pro správný chod celého motoru.

 

Určeno pro naftové motory TD, TDi, TDCi,...

 

Obsah setu:

BG 109 - 325 ml 

Revoluční složení přípravku zaručuje vysoce efektivní a velmi silný účinek. Velmi rychle odstraňuje veškeré houževnaté úsady, kaly a laky z pístních kroužků a kompletního olejového prostoru v motoru. Navrací zpět kompresní tlaky, výkon motoru, snižuje emise. Zabraňuje poškození olejové pumpy a těsnění. Plně bezpečný pro všechny kovové i nekovové součásti motoru.

BG 112 - 325 ml

Obsahuje komplexní balíček všech hlavních aditivních prvků. Výrazně prodlužuje životnost motorového oleje a součástí motoru. Vytváří velmi silný mazací film, který výrazně snižuje tření a zabraňuje vzniku opotřebení i při velmi nízké hladině motorového oleje v motoru. Má obrovskou oxidační a termální stabilitu, která zabraňuje houstnutí a degradaci motorového oleje. Udržuje motor bez úsad. Velmi vysoké TBN ochraňuje součásti motoru před vznikem koroze. Zvyšuje výkon motorových olejů až o 315 %. BG DOC® je kompatibilní se všemi druhy motorových olejů, včetně syntetických.

BG 245 - 325 ml

BG 245 325 ml je profesionální přípravek k efektivnímu odstranění karbonových úsad z nejmodernějších vysoce výkonných HPCR systémů vznětových (naftových) motorů. Je modernizovanějším a účinnějším nástupcem produktu BG 244.Odstraňuje nejhouževnatější úsady z vnitřku vstřikovačů, vstřikovacího čerpadla, spalovacího prostoru, ventilů, filtru pevných částic a katalyzátoru, maže vstřikovače a palivové čerpadlo, navrací výkon motoru, zlepšuje studené starty, zajišťuje klidný chod motoru, zaručuje zvýšenou efektivitu využití paliva a tím snižuje jeho spotřebu, několikanásobně prodlužuje životnost vstřikovacího systému, filtru pevných částic a katalyzátoru, neobsahuje alkohol.

 

Finální olej - Petro Canada C3-X 5W-30 5L

Plně syntetický motorový olej pro nejmodernější naftové, benzínové a LPG motory osobních a lehkých užitkových vozidel s LONGLIFE servisním režimem. Zajišťuje špičkovou ochranu motoru během velmi nízkých i vysokých provozních teplot, efektivně šetří palivo a prodlužuje životnost všech součástí motoru. Minimální tvorbou popela příznivě ovlivňuje činnost katalyzátorů a filtrů pevných částic DPF a FAP nejnovějších vozidel.

 

 

Olejový filtr - není zahrnut v ceně

Olejový filtr je dobrovolným doplňkem ve Vaší objednávce - pokud máte zájem o zaslání potřebného filtru pro provedení dekarbonizace basic, poté do poznámky objednávky uveďte: Značku Vašeho vozu, Vaší motorizaci a měsíc a rok výroby (případně konkrétní typ - originální číslo filtru nebo číslo Mann). Cena filtru je pak rovna našemu nákupu - není v našem zájmu na filtrech vydělávat. Cena filtru Vám bude nejprve oznámena a teprve poté zakalkulována do finální ceny objednávky. Nejběžnější filtry koncernu naleznete zde a můžete je rovnou přidat do Vaší objednávky.

Pozn.: Pokud nemáte o filtr zájem, tak poznámku nevyplňujte a bude Vám automaticky zaslán set bez filtru.

 

Postup dekarbonizace: 

  • Zjistíme hladinu oleje dle kontrolní měrky - v prvním kroku je dávkováno BG 109 325 ml - tudíž je tedy nutno, aby Vaše ryska ukazovala olej na 1/2, maximálně na 2/3 - tohoto stavu dosáhnete odpuštěním oleje nebo jeho odsátím. Pokud náhodou odsajete více, než jste měli, snadno část oleje nalijete zpět, případně dolijete ze zásobního oleje, který v motoru v tu chvíli máte. Většinou ale není problém a lze BG 109 přilít bez nutnosti snižování hladiny oleje.
  • Pokud možno do ohřátého motoru nalijeme BG 109 325 ml - uzavřeme a nastavíme si otáčky na cca 1300 ot/min a necháme v tomto režimu působit po dobu 30 min. (Jak nastavit stálé otáčky: Vezměte si klacík nebo tyčku, dlouhou od sedačky k plynu, zarazte jí mezi plyn a sedačku a nastavte si otáčky elektrickým pojezdem sedačky, případně posunem po plynovém pedálu, aby byly otáčky zajištěny)
  • Vypustíme veškerý obsah, víčko motoru je otevřeno, měrka oleje povytažena a vyndáme olejový filtr. Náročnějším uživatelům doporučujeme, ve fázi již mírného výtoku proplachového oleje, doplnit ještě jednou proplachový olej, a to již samotný a nechat motor 5 min nastartovaný na volnoběh, a poté teprve řádně vypustit. Tím si motor dokonale propláchnete - není to ale podmínkou a stačí nechat vše řádně odkapat (i 20min), ať se vše dostane z motoru pryč a nekontaminujete si tak okamžitě z části finální olej. (Tip odborníka: ve chvíli, kdy proplach již dokápává, vemte finální olej a nalijte ho do motoru cca 3-5 dcl a nechte vytéct - vezme s sebou poslední zbytky proplachu a nemusíte ani tak dlouho čekat, až vše řádně odkape, prtž už vytéká čistý finální olej - optická kontrola vytékaného olej Vám ukáže nejvíce.)
  • Vyměníme olejový filtr, uzavřeme výpustní otvor (je vhodné měnit výpustní šroub ob cca 3 výměny včetně podložky a utahovat ho vždy příslušným momentem - často jsou šrouby přetažené a závity stržené - šroub pak netěsní a čeká Vás tak buď opravná sada, případně i nová vana - což je zbytečné) .
  • Nalijeme cca 2 litry finálního oleje Petro Canada C3-X 5W30, poté nalijeme celé balení BG 112 325 ml a doplníme olej  do cca půlky až 2/3 kontrolní rysky, případně doplníme i Metabond Spirit.
  • Nastartujeme, necháme motor běžet chvíli na volnoběh, vypneme, počkáme cca 5 min, než steče veškerý olej do vany, provedeme kontrolu hladiny oleje na rysce a vezmeme auto na krátkou projížďku volným tempem. Poté již můžete s vozem jezdit běžným způsobem.
  • Na závěr aplikujeme BG 245 325 ml do nádrže, a to dle pokynů, které naleznete u produktu.
  • Vaše dekarbonizace je u konce.

 

V případě, že potřebujete více finálního oleje Petro Canada C3-X 5W30, pak ho snadno přidáte do košíku, a to buď ve 5l balení nebo v 1L balení.

 

Pokud si nejste něčím jisti, pak nás neváhejte kontaktovat, rádi Vám poradíme.

 

Servisní technik BG Products

 

Informace pro partnerský klub Škoda Superb:

Vhodné pro Škoda Superb:

1,6 TDi (77 kW, CAYC) 1,9 TDi (77 kW, BLS, BXE) 2,0 TDi (103 kW, BKD, BMP, CFFB, CLJA) 2,0 TDi (125 kW, CBBB, CFGB)

1,6 TDi (88 kW, DCXA, DCZA) 2,0 TDi (110 kW, CRLB, DFEA, DFGA, DSRA, DSRB) 2,0 TDi (140 kW, DDAA, DFCA, DFHA)

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

27.10.2024

funguje, motor má lepší chod

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

27.10.2024

funguje, motor má lepší chod

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

17.10.2023