Dekarbonizační set - benzín - professional - 5W30
Doprava zdarma
Dekarbonizační set - benzín - professional - 5W30 - ucelený balíček produktů určený k servisním účelům každého benzínového motoru.
Výrobce: | BG |
---|---|
Kód: | BGSPB30 |
skladem
Na expedičním skladu: ano
5.129 Kč
Další varianty produktu
Nevíte si rady?
Dekarbonizační set - benzín - professional - 5W30 - 5L
Základní popis:
Dekarbonizační set je určen výhradně pro benzínové motory s objemem oleje 4 litry a více. Tímto setem provedete profesionální uživatelskou dekarbonizaci, která Vám zajistí dekarbonizaci pístních kroužků, kompletní očistu motoru od pevných a měkkých úsad, a to včetně prostoru vany motoru. Zároveň dodáte motoru špičkový olej, který je momentálně světově nejlepším olejem na trhu, a to včetně potřebných aditiv pro termální a oxidační stabilitu + snižuje tření a opotřebení. V setu nesmí pochopitelně chybět ani dekarbonizační směs pro palivový systém, který pro správné fungování Vašeho vozu, jde ruku v ruce právě s očistou motoru, jako takového.
Určeno pro benzínové motory, TSi, FSi, GDi, TFSi,...
Obsah setu:
BG 109 - 325 ml - 2ks
Revoluční složení přípravku zaručuje vysoce efektivní a velmi silný účinek. Velmi rychle odstraňuje veškeré houževnaté úsady, kaly a laky z pístních kroužků a kompletního olejového prostoru v motoru. Navrací zpět kompresní tlaky, výkon motoru, snižuje emise. Zabraňuje poškození olejové pumpy a těsnění. Plně bezpečný pro všechny kovové i nekovové součásti motoru.
BG 115 - 325 ml
Obsahuje komplexní balíček všech hlavních aditivních prvků. Působí preventivně proti těkání oleje a zanášení sacího systému a ventilů. Výrazně prodlužuje životnost motorového oleje a součástí motoru. Zabraňuje vzniku opotřebení i při velmi nízké hladině motorového oleje v motoru. Má obrovskou oxidační a termální stabilitu, která zabraňuje houstnutí a degradaci motorového oleje. Udržuje motor bez úsad. Velmi vysoké TBN ochraňuje součásti motoru před vznikem koroze. Zvyšuje výkon motorových olejů až o 315 %.
BG 208 - 325 ml
Profesionální přípravek k efektivnímu odstranění karbonových úsad z benzínových motorů. Velmi efektivně obnovuje výkon vstřikovacího systému, odstraňuje nejhouževnatější úsady ze spalovacího prostoru, ventilů, lambda sondy a katalyzátoru. Snižuje spotřebu paliva a emise, zvyšuje výkon motoru a několikanásobně prodlužuje životnost vstřikovacího systému. Absolutně bezpečné pro všechny typy motorů a filtry pevných částic. Preventivním použitím přípravku BG 44K® PLATINUM udržujete celý spalovací systém ve vynikajícím stavu, předcházíte opotřebení a drahým opravám.
BG 120 - 946 ml
Během několika minut odstraňuje veškeré houževnaté úsady, kaly a laky z pístních kroužků a celého olejového prostoru v motoru.
Navrací zpět kompresní tlaky,
výkon motoru, snižuje emise.
Brání poškození olejové pumpy a těsnění.
Naprosto bezpečný pro všechny kovové i nekovové součásti motoru.
Proplachový olej - Carline Sprint 5W40 4L - 2 balení
Plně syntetický celoroční motorový olej nejvyšší kvality určený pro mazání moderních benzínových a naftových motorů osobních automobilů a lehkých užitkových vozidel s mimořádnými požadavky na kvalitu oleje. Olej je mísitelný s ostatními oleji stejné klasifikace.
Specifikace: API SM/CF, ACEA A3/B4, MB 229.3, BMW longlife-01, VW 502.00/505.00, Renault RN 0700/RN 0710, Porsche A40, GM-LL-B-025, PSA B71 2296
Jakožto proplachový olej ve verzi 5W40, můžete bez problémů následně aplikovat finální olej 5W30, jedná se pouze o proplachový olej, který je stejně zvolen na základě viskozity 5W. Stejně tak není problém motor propláchnout olejem 5W30 a následně aplikovat finální olej 5W40. Zásadní je pouze norma pro Váš motor.
Finální olej - Petro Canada C3-X 5W30 5L
Plně syntetický motorový olej pro nejmodernější naftové, benzínové a LPG motory osobních a lehkých užitkových vozidel s LONGLIFE servisním
režimem.
Zajišťuje špičkovou ochranu motoru během velmi nízkých i vysokých provozních teplot, efektivně šetří palivo a prodlužuje životnost všech součástí motoru.
Minimální tvorbou popela příznivě ovlivňuje činnost katalyzátorů a filtrů pevných částic DPF a
FAP nejnovějších vozidel.
Olejový filtr - není zahrnut v ceně
Olejový filtr je dobrovolným doplňkem ve Vaší objednávce - pokud máte zájem o zaslání potřebných filtrů pro provedení dekarbonizace professional, poté do poznámky objednávky uveďte: Značku Vašeho vozu, Vaší motorizaci a měsíc a rok výroby (případně konkrétní typ - originální číslo filtru nebo číslo Mann). Cena filtru je pak rovna našemu nákupu - není v našem zájmu na filtrech vydělávat. Cena filtru Vám bude nejprve oznámena a teprve poté zakalkulována do finální ceny objednávky. Nejběžnější filtry koncernu naleznete zde a můžete je rovnou přidat do Vaší objednávky. K provedení této dekarbonizace lze objednat pouze filtr finální, ale doporučujeme použít filtry 2.
Pozn.: Pokud nemáte o filtr zájem, tak poznámku nevyplňujte a bude Vám automaticky zaslán set bez filtru.
Postup dekarbonizace:
- 1. krok: Pokud možno do ohřátého motoru nalijeme jedno balení BG 109 325 ml - uzavřeme a nastavíme si otáčky na cca 1300 ot/min a necháme v tomto režimu působit po dobu 30 min. (Jak nastavit stálé otáčky: Vezměte si klacík nebo tyčku, dlouhou od sedačky k plynu, zarazte jí mezi plyn a sedačku a nastavte si otáčky elektrickým pojezdem sedačky, případně posunem po plynovém pedálu, aby byly otáčky zajištěny). Nemusíte odpouštět žádný olej, motor si s 325ml navíc, na lehce zvýšený volnoběh, bez problémů poradí bez poškození, či jiných problémů.
- Vypustíme veškerý obsah, víčko motoru je otevřeno, měrka oleje povytažena - necháme dostatečně vytéct náplň z motoru - zde nemusíme čekat až úplně odkape, protože nás čeká další proplach
- 2. krok: Nalijeme proplachový olej Carline 5W40, a to dle náplně Vašeho motoru ve vzorci "Vaše udaná náplň motoru mínus cca 1 litr oleje" + přidáme druhé balení BG 109 325 ml a opět provedeme proplach po dobu 30 min na cca 1300 otáček, jako v prvním kroku. Motor běží na lehce zvýšený volnoběh a nemusíte se bát, že by mu chyběl olej pro správný chod.
- Vypustíme opět veškerý obsah, víčko motoru je otevřeno, měrka oleje povytažena - necháme dostatečně vytéct náplň z motoru - zde nemusíme čekat až úplně odkape, protože nás čeká další proplach
- 3. krok: Vložíme nový olejový filtr č.1 na další část proplachu - uzavřeme výpust, zasuneme zpět měrku - netřeba v tomto kroku nechat původní olej úplně odkapat, protože nás čeká druhý krok proplachu a tudíž necháme vše řádně odkapat až po jeho ukončení.
- 4. krok: Dle objemu olejové náplně Vašeho motoru ve vzorci: Vaše udaná náplň motoru mínus cca 1,5 litr oleje +, nalijeme BG 120 946 ml - nejdříve nalijeme cca 2 litry oleje, poté celé BG 120 a doplníme potřebné množství oleje dle vzorce.
- Nastavíme otáčky na 1500 - 1700 ot/min a necháme v tomto režimu působit po dobu 30 min. Výši otáček volíme dle stavu vypuštěného oleje - čím horší olej, tím vyšší otáčky a naopak. Pokud si nejste jisti, upravte otáčky na 1500 ot/min. Výše otáček se nebojte, jde spíše o to, že pokud není olej až tak špatný, je 1700 ot/min zbytečné, než že by se motoru něco mohlo stát.
- Vypustíme veškerý obsah, víčko motoru je otevřeno, měrka oleje povytažena a vyndáme opět olejový filtr. Nejnáročnějším uživatelům doporučujeme, ve fázi již mírného výtoku proplachového oleje, doplnit ještě jednou proplachový olej, a to již samotný a nechat motor 5 min nastartovaný na volnoběh. a poté teprve řádně vypustit. Tím si motor dokonale propláchnete - není to ale podmínkou a stačí nechat vše řádně odkapat (i 20min), ať se vše dostane z motoru pryč a nekontaminujete si tak okamžitě z části finální olej. (Tip odborníka: ve chvíli, kdy proplach již dokápává, vezměte finální olej a nalijte ho do motoru cca 3-5 dcl a nechte vytéct - vezme s sebou poslední zbytky proplachu a nemusíte ani tak dlouho čekat, až vše řádně odkape, protože už vytéká čistý finální olej - optická kontrola vytékaného olej Vám ukáže nejvíce.)
- 5. krok: Vyměníme olejový filtr č.2, uzavřeme výpustní otvor (je vhodné měnit výpustní šroub ob cca 3 výměny včetně podložky a utahovat ho vždy příslušným momentem - často jsou šrouby přetažené a závity stržené - šroub pak netěsní a čeká Vás tak buď opravná sada, případně i nová vana - což je zbytečné) .
- 6. krok: Nalijeme cca 2 litry finálního oleje Petro Canada C3-X 5W30, poté nalijeme celé balení BG 115 325 ml a doplníme olej do cca půlky až 2/3 kontrolní rysky, případně doplníme i Metabond Spirit.
- Nastartujeme, necháme motor běžet chvíli na volnoběh, vypneme, počkáme cca 5 min, než steče veškerý olej do vany, provedeme kontrolu hladiny oleje na rysce a vezmeme auto na krátkou projížďku volným tempem. Poté již můžete s vozem jezdit běžným způsobem.
- 7. krok: Na závěr aplikujeme BG 208 325 ml do nádrže, a to dle pokynů, které naleznete u produktu.
- Vaše dekarbonizace je u konce.
V případě, že potřebujete více proplachového oleje Carline Sprint 5W40, pak ho snadno přidáte do košíku, a to buď ve 4l balení nebo v 1L balení.
V případě, že potřebujete více finálního oleje Petro Canada C3-X 5W30, pak ho snadno přidáte do košíku, a to buď ve 5l balení nebo v 1L balení.
Pokud si nejste něčím jisti, pak nás neváhejte kontaktovat, rádi Vám poradíme.
Servisní technik BG Products
Informace pro partnerský klub Škoda Superb:
Vhodné pro použití pro Škoda Superb:
Viskozita: | 5W-30 |
---|---|
Specifikace: | ACEA A3/B4 ACEA C3 API SN/CF BMW Longlife 04 MB 229.51 Porsche C30 VW 504.00 VW 507.00 |
- Bezpečnostní list (pdf, 205.8 kB)
- Bezpečnostní list (pdf, 194.5 kB)