Dekarbonizační set - benzín - professional - 5W30

Doprava zdarma

Dekarbonizační set - benzín - professional - 5W30 - ucelený balíček produktů určený k servisním účelům každého benzínového motoru.

Zobrazit podrobnější popis

Výrobce:BG
Kód:BGSPB30

skladem

Na prodejně: ne
Na expedičním skladu: ano

5.129 Kč

Další varianty produktu

Dekarbonizační set - benzín - professional - 5W40

4.949 Kč

skladem

Dekarbonizační set - benzín - professional - 5W30 - 5L

 

Základní popis:

Dekarbonizační set je určen výhradně pro benzínové motory s objemem oleje 4 litry a více. Tímto setem provedete profesionální uživatelskou dekarbonizaci, která Vám zajistí dekarbonizaci pístních kroužků, kompletní očistu motoru od pevných a měkkých úsad, a to včetně prostoru vany motoru. Zároveň dodáte motoru špičkový olej, který je momentálně světově nejlepším olejem na trhu, a to včetně potřebných aditiv pro termální a oxidační stabilitu + snižuje tření a opotřebení. V setu nesmí pochopitelně chybět ani dekarbonizační směs pro palivový systém, který pro správné fungování Vašeho vozu, jde ruku v ruce právě s očistou motoru, jako takového.

 

Určeno pro benzínové motory, TSi, FSi, GDi, TFSi,...

 

Obsah setu:

BG 109 - 325 ml - 2ks

Revoluční složení přípravku zaručuje vysoce efektivní a velmi silný účinek. Velmi rychle odstraňuje veškeré houževnaté úsady, kaly a laky z pístních kroužků a kompletního olejového prostoru v motoru. Navrací zpět kompresní tlaky, výkon motoru, snižuje emise. Zabraňuje poškození olejové pumpy a těsnění. Plně bezpečný pro všechny kovové i nekovové součásti motoru.

BG 115 - 325 ml

Obsahuje komplexní balíček všech hlavních aditivních prvků. Působí preventivně proti těkání oleje a zanášení sacího systému a ventilů. Výrazně prodlužuje životnost motorového oleje a součástí motoru. Zabraňuje vzniku opotřebení i při velmi nízké hladině motorového oleje v motoru. Má obrovskou oxidační a termální stabilitu, která zabraňuje houstnutí a degradaci motorového oleje. Udržuje motor bez úsad. Velmi vysoké TBN ochraňuje součásti motoru před vznikem koroze. Zvyšuje výkon motorových olejů až o 315 %.

BG 208 - 325 ml

Profesionální přípravek k efektivnímu odstranění karbonových úsad z benzínových motorů. Velmi efektivně obnovuje výkon vstřikovacího systému, odstraňuje nejhouževnatější úsady ze spalovacího prostoru, ventilů, lambda sondy a katalyzátoru. Snižuje spotřebu paliva a emise, zvyšuje výkon motoru a několikanásobně prodlužuje životnost vstřikovacího systému. Absolutně bezpečné pro všechny typy motorů a filtry pevných částic. Preventivním použitím přípravku BG 44K® PLATINUM udržujete celý spalovací systém ve vynikajícím stavu, předcházíte opotřebení a drahým opravám. 

BG 120 - 946 ml

Během několika minut odstraňuje veškeré houževnaté úsady, kaly a laky z pístních kroužků a celého olejového prostoru v motoru.
Navrací zpět kompresní tlaky, výkon motoru, snižuje emise.
Brání poškození olejové pumpy a těsnění.
Naprosto bezpečný pro všechny kovové i nekovové součásti motoru.

Proplachový olej - Carline Sprint 5W40 4L - 2 balení

Plně syntetický celoroční motorový olej nejvyšší kvality určený pro mazání moderních benzínových a naftových motorů osobních automobilů a lehkých užitkových vozidel s mimořádnými požadavky na kvalitu oleje. Olej je mísitelný s ostatními oleji stejné klasifikace.

Specifikace: API SM/CF, ACEA A3/B4, MB 229.3, BMW longlife-01, VW 502.00/505.00, Renault RN 0700/RN 0710, Porsche A40, GM-LL-B-025, PSA B71 2296

Jakožto proplachový olej ve verzi 5W40, můžete bez problémů následně aplikovat finální olej 5W30, jedná se pouze o proplachový olej, který je stejně zvolen na základě viskozity 5W. Stejně tak není problém motor propláchnout olejem 5W30 a následně aplikovat finální olej 5W40. Zásadní je pouze norma pro Váš motor.

 

Finální olej - Petro Canada C3-X 5W30 5L

Plně syntetický motorový olej pro nejmodernější naftové, benzínové a LPG motory osobních a lehkých užitkových vozidel s LONGLIFE servisním režimem.
Zajišťuje špičkovou ochranu motoru během velmi nízkých i vysokých provozních teplot, efektivně šetří palivo a prodlužuje životnost všech součástí motoru.
Minimální tvorbou popela příznivě ovlivňuje činnost katalyzátorů a filtrů pevných částic DPF a FAP nejnovějších vozidel.

 

Olejový filtr - není zahrnut v ceně

Olejový filtr je dobrovolným doplňkem ve Vaší objednávce - pokud máte zájem o zaslání potřebných filtrů pro provedení dekarbonizace professional, poté do poznámky objednávky uveďte: Značku Vašeho vozu, Vaší motorizaci a měsíc a rok výroby (případně konkrétní typ - originální číslo filtru nebo číslo Mann). Cena filtru je pak rovna našemu nákupu - není v našem zájmu na filtrech vydělávat. Cena filtru Vám bude nejprve oznámena a teprve poté zakalkulována do finální ceny objednávky. Nejběžnější filtry koncernu naleznete zde a můžete je rovnou přidat do Vaší objednávky. K provedení této dekarbonizace lze objednat pouze filtr finální, ale doporučujeme použít filtry 2.

Pozn.: Pokud nemáte o filtr zájem, tak poznámku nevyplňujte a bude Vám automaticky zaslán set bez filtru.

 

Postup dekarbonizace: 

  • 1. krok: Pokud možno do ohřátého motoru nalijeme jedno balení BG 109 325 ml - uzavřeme a nastavíme si otáčky na cca 1300 ot/min a necháme v tomto režimu působit po dobu 30 min. (Jak nastavit stálé otáčky: Vezměte si klacík nebo tyčku, dlouhou od sedačky k plynu, zarazte jí mezi plyn a sedačku a nastavte si otáčky elektrickým pojezdem sedačky, případně posunem po plynovém pedálu, aby byly otáčky zajištěny). Nemusíte odpouštět žádný olej, motor si s 325ml navíc, na lehce zvýšený volnoběh, bez problémů poradí bez poškození, či jiných problémů.
  • Vypustíme veškerý obsah, víčko motoru je otevřeno, měrka oleje povytažena - necháme dostatečně vytéct náplň z motoru - zde nemusíme čekat až úplně odkape, protože nás čeká další proplach
  • 2. krok: Nalijeme proplachový olej Carline 5W40, a to dle náplně Vašeho motoru ve vzorci "Vaše udaná náplň motoru mínus cca 1 litr oleje" + přidáme druhé balení BG 109 325 ml a opět provedeme proplach po dobu 30 min na cca 1300 otáček, jako v prvním kroku. Motor běží na lehce zvýšený volnoběh a nemusíte se bát, že by mu chyběl olej pro správný chod.
  • Vypustíme opět veškerý obsah, víčko motoru je otevřeno, měrka oleje povytažena - necháme dostatečně vytéct náplň z motoru - zde nemusíme čekat až úplně odkape, protože nás čeká další proplach
  • 3. krok: Vložíme nový olejový filtr č.1 na další část proplachu - uzavřeme výpust, zasuneme zpět měrku - netřeba v tomto kroku nechat původní olej úplně odkapat, protože nás čeká druhý krok proplachu a tudíž necháme vše řádně odkapat až po jeho ukončení.
  • 4. krok: Dle objemu olejové náplně Vašeho motoru ve vzorci: Vaše udaná náplň motoru mínus cca 1,5 litr oleje +, nalijeme BG 120 946 ml - nejdříve nalijeme cca 2 litry oleje, poté celé BG 120 a doplníme potřebné množství oleje dle vzorce.
  • Nastavíme otáčky na 1500 - 1700 ot/min a necháme v tomto režimu působit po dobu 30 min. Výši otáček volíme dle stavu vypuštěného oleje - čím horší olej, tím vyšší otáčky a naopak. Pokud si nejste jisti, upravte otáčky na 1500 ot/min. Výše otáček se nebojte, jde spíše o to, že pokud není olej až tak špatný, je 1700 ot/min zbytečné, než že by se motoru něco mohlo stát.
  • Vypustíme veškerý obsah, víčko motoru je otevřeno, měrka oleje povytažena a vyndáme opět olejový filtr. Nejnáročnějším uživatelům doporučujeme, ve fázi již mírného výtoku proplachového oleje, doplnit ještě jednou proplachový olej, a to již samotný a nechat motor 5 min nastartovaný na volnoběh. a poté teprve řádně vypustit. Tím si motor dokonale propláchnete - není to ale podmínkou a stačí nechat vše řádně odkapat (i 20min), ať se vše dostane z motoru pryč a nekontaminujete si tak okamžitě z části finální olej. (Tip odborníka: ve chvíli, kdy proplach již dokápává, vezměte finální olej a nalijte ho do motoru cca 3-5 dcl a nechte vytéct - vezme s sebou poslední zbytky proplachu a nemusíte ani tak dlouho čekat, až vše řádně odkape, protože už vytéká čistý finální olej - optická kontrola vytékaného olej Vám ukáže nejvíce.)
  • 5. krok: Vyměníme olejový filtr č.2, uzavřeme výpustní otvor (je vhodné měnit výpustní šroub ob cca 3 výměny včetně podložky a utahovat ho vždy příslušným momentem - často jsou šrouby přetažené a závity stržené - šroub pak netěsní a čeká Vás tak buď opravná sada, případně i nová vana - což je zbytečné) .
  • 6. krok: Nalijeme cca 2 litry finálního oleje Petro Canada C3-X 5W30, poté nalijeme celé balení BG 115 325 ml a doplníme olej  do cca půlky až 2/3 kontrolní rysky, případně doplníme i Metabond Spirit
  • Nastartujeme, necháme motor běžet chvíli na volnoběh, vypneme, počkáme cca 5 min, než steče veškerý olej do vany, provedeme kontrolu hladiny oleje na rysce a vezmeme auto na krátkou projížďku volným tempem. Poté již můžete s vozem jezdit běžným způsobem.
  • 7. krok: Na závěr aplikujeme BG 208 325 ml do nádrže, a to dle pokynů, které naleznete u produktu.
  • Vaše dekarbonizace je u konce.

 

V případě, že potřebujete více proplachového oleje Carline Sprint 5W40, pak ho snadno přidáte do košíku, a to buď ve 4l balení nebo v 1L balení.

V případě, že potřebujete více finálního oleje Petro Canada C3-X 5W30, pak ho snadno přidáte do košíku, a to buď ve 5l balení nebo v 1L balení.

 

Pokud si nejste něčím jisti, pak nás neváhejte kontaktovat, rádi Vám poradíme.

 

Servisní technik BG Products

 

Informace pro partnerský klub Škoda Superb:

Vhodné pro použití pro Škoda Superb:

1,4 TSi (92 kW, CAXC) 1,8 TSi (118 kW, BZB, CDAA) 2,0 TSi (147 kW, CCZA) 3,6 FSi (191 kW, CDVA)
 
1,4 TSi (115 kW, DGEB) 1,4 TSi (92 kW, CZCA) 1,4 TSi (110 kW, CZDA, CZEA) 1,5 TSi (110 kW, DADA, DPCA)
 
1,8 TSi (132 kW, CJSA, CJSC) 2,0 TSi (140 kW, DKZA) 2,0 TSi (162 kW, CHHB) 2,0 TSi (200 kW, DNUA) 2,0 TSi (206 kW, CJXA)
Viskozita: 5W-30
Specifikace: ACEA A3/B4
ACEA C3
API SN/CF
BMW Longlife 04
MB 229.51
Porsche C30
VW 504.00
VW 507.00