Dekarbonizační set - benzín - professional - 5W40
Doprava zdarma
Dekarbonizační set - benzín - professional - 5W40 - - ucelený balíček produktů určený k servisním účelům každého benzínového motoru.
Výrobce: | BG |
---|---|
Kód: | BGSPB40 |
skladem
Na expedičním skladu: ano
4.949 Kč
Další varianty produktu
Nevíte si rady?
Dekarbonizační set - benzín - professional - 5W40 - 5L
Základní popis:
Dekarbonizační set je určen výhradně pro benzínové motory s objemem oleje 4 litry a více. Tímto setem provedete profesionální uživatelskou dekarbonizaci, která Vám zajistí dekarbonizaci pístních kroužků, kompletní očistu motoru od pevných a měkkých úsad, a to včetně prostoru vany motoru. Zároveň dodáte motoru špičkový olej, který je momentálně světově nejlepším olejem na trhu, a to včetně potřebných aditiv pro termální a oxidační stabilitu + snižuje tření a opotřebení. V setu nesmí pochopitelně chybět ani dekarbonizační směs pro palivový systém, který pro správné fungování Vašeho vozu, jde ruku v ruce právě s očistou motoru, jako takového.
Určeno pro benzínové motory, TSi, FSi, GDi, TFSi,...
Obsah setu:
BG 109 - 325 ml - 2ks
Revoluční složení přípravku zaručuje vysoce efektivní a velmi silný účinek. Velmi rychle odstraňuje veškeré houževnaté úsady, kaly a laky z pístních kroužků a kompletního olejového prostoru v motoru. Navrací zpět kompresní tlaky, výkon motoru, snižuje emise. Zabraňuje poškození olejové pumpy a těsnění. Plně bezpečný pro všechny kovové i nekovové součásti motoru.
BG 115 - 325 ml
Obsahuje komplexní balíček všech hlavních aditivních prvků. Působí preventivně proti těkání oleje a zanášení sacího systému a ventilů. Výrazně prodlužuje životnost motorového oleje a součástí motoru. Zabraňuje vzniku opotřebení i při velmi nízké hladině motorového oleje v motoru. Má obrovskou oxidační a termální stabilitu, která zabraňuje houstnutí a degradaci motorového oleje. Udržuje motor bez úsad. Velmi vysoké TBN ochraňuje součásti motoru před vznikem koroze. Zvyšuje výkon motorových olejů až o 315 %.
BG 208 - 325 ml
Profesionální přípravek k efektivnímu odstranění karbonových úsad z benzínových motorů. Velmi efektivně obnovuje výkon vstřikovacího systému, odstraňuje nejhouževnatější úsady ze spalovacího prostoru, ventilů, lambda sondy a katalyzátoru. Snižuje spotřebu paliva a emise, zvyšuje výkon motoru a několikanásobně prodlužuje životnost vstřikovacího systému. Absolutně bezpečné pro všechny typy motorů a filtry pevných částic. Preventivním použitím přípravku BG 44K® PLATINUM udržujete celý spalovací systém ve vynikajícím stavu, předcházíte opotřebení a drahým opravám.
BG 120 - 946 ml
Během několika minut odstraňuje veškeré houževnaté úsady, kaly a laky z pístních kroužků a celého olejového prostoru v motoru.
Navrací zpět
kompresní tlaky, výkon motoru, snižuje emise.
Brání poškození olejové pumpy a těsnění.
Naprosto bezpečný pro všechny kovové i nekovové součásti motoru.
Proplachový olej - Carline Sprint 5W40 4L - 2 balení
Plně syntetický celoroční motorový olej nejvyšší kvality určený pro mazání moderních benzínových a naftových motorů osobních automobilů a lehkých užitkových vozidel s mimořádnými požadavky na kvalitu oleje. Olej je mísitelný s ostatními oleji stejné klasifikace.
Specifikace: API SM/CF, ACEA A3/B4, MB 229.3, BMW longlife-01, VW 502.00/505.00, Renault RN 0700/RN 0710, Porsche A40, GM-LL-B-025, PSA B71 2296
Finální olej - Petro Canada C3-X 5W40 5L
PETRO-CANADA SUPREME C3-X SYNTHETIC 5W-40 je motorový plně syntetický olej vytvořen pro evropské a severoamerické osobní, lehké
užitkové vozidla a lehké nákladní vozy s naftovými či benzínovými motory. Nejvyspělejší aditiva vytvořené nejnovější technologií v kombinaci s PETRO-CANADA HT (založené na křišťálově čirém základovém oleji), zajišťují absolutně jedinečný výkon a sníženou
spotřebu pohonných hmot.
PETRO-CANADA Supreme C3-X SYNTHETIC má excelentní nízko teplotní tekutost. Motorový olej zajišťuje okamžitý náběh mazání i při nízkých teplotách (bod tuhnutí –54°C), a tím zajišťuje efektivní ochranu motoru při velmi nízkých
teplotách. Excelentní oxidační stabilita při vysokých teplotách: zajišťuje plný výkon během vysoké zátěže, prodlužuje životnost motorů a minimalizuje tvoření laků a karbonů.
Olejový filtr - není zahrnut v ceně
Olejový filtr je dobrovolným doplňkem ve Vaší objednávce - pokud máte zájem o zaslání potřebných filtrů pro provedení dekarbonizace professional, poté do poznámky objednávky uveďte: Značku Vašeho vozu, Vaší motorizaci a měsíc a rok výroby (případně konkrétní typ - originální číslo filtru nebo číslo Mann). Cena filtru je pak rovna našemu nákupu - není v našem zájmu na filtrech vydělávat. Cena filtru Vám bude nejprve oznámena a teprve poté zakalkulována do finální ceny objednávky. Nejběžnější filtry koncernu naleznete zde a můžete je rovnou přidat do Vaší objednávky. K provedení této dekarbonizace lze objednat pouze filtr finální, ale doporučujeme použít filtry 2.
Pozn.: Pokud nemáte o filtr zájem, tak poznámku nevyplňujte a bude Vám automaticky zaslán set bez filtru.
Postup dekarbonizace:
- 1. krok: Pokud možno do ohřátého motoru nalijeme jedno balení BG 109 325 ml - uzavřeme a nastavíme si otáčky na cca 1300 ot/min a necháme v tomto režimu působit po dobu 30 min. (Jak nastavit stálé otáčky: Vezměte si klacík nebo tyčku, dlouhou od sedačky k plynu, zarazte jí mezi plyn a sedačku a nastavte si otáčky elektrickým pojezdem sedačky, případně posunem po plynovém pedálu, aby byly otáčky zajištěny). Nemusíte odpouštět žádný olej, motor si s 325ml navíc, na lehce zvýšený volnoběh, bez problémů poradí bez poškození, či jiných problémů.
- Vypustíme veškerý obsah, víčko motoru je otevřeno, měrka oleje povytažena - necháme dostatečně vytéct náplň z motoru - zde nemusíme čekat až úplně odkape, protože nás čeká další proplach
- 2. krok: Nalijeme proplachový olej Carline 5W40, a to dle náplně Vašeho motoru ve vzorci "Vaše udaná náplň motoru mínus cca 1 litr oleje" + přidáme druhé balení BG 109 325 ml a opět provedeme proplach po dobu 30 min na cca 1300 otáček, jako v prvním kroku. Motor běží na lehce zvýšený volnoběh a nemusíte se bát, že by mu chyběl olej pro správný chod.
- Vypustíme opět veškerý obsah, víčko motoru je otevřeno, měrka oleje povytažena - necháme dostatečně vytéct náplň z motoru - zde nemusíme čekat až úplně odkape, protože nás čeká další proplach
- 3. krok: Vložíme nový olejový filtr č.1 na další část proplachu - uzavřeme výpust, zasuneme zpět měrku - netřeba v tomto kroku nechat původní olej úplně odkapat, protože nás čeká druhý krok proplachu a tudíž necháme vše řádně odkapat až po jeho ukončení.
- 4. krok: Dle objemu olejové náplně Vašeho motoru ve vzorci: Vaše udaná náplň motoru mínus cca 1,5 litr oleje +, nalijeme BG 120 946 ml - nejdříve nalijeme cca 2 litry oleje, poté celé BG 120 a doplníme potřebné množství oleje dle vzorce.
- Nastavíme otáčky na 1500 - 1700 ot/min a necháme v tomto režimu působit po dobu 30 min. Výši otáček volíme dle stavu vypuštěného oleje - čím horší olej, tím vyšší otáčky a naopak. Pokud si nejste jisti, upravte otáčky na 1500 ot/min. Výše otáček se nebojte, jde spíše o to, že pokud není olej až tak špatný, je 1700 ot/min zbytečné, než že by se motoru něco mohlo stát.
- Vypustíme veškerý obsah, víčko motoru je otevřeno, měrka oleje povytažena a vyndáme opět olejový filtr. Nejnáročnějším uživatelům doporučujeme, ve fázi již mírného výtoku proplachového oleje, doplnit ještě jednou proplachový olej, a to již samotný a nechat motor 5 min nastartovaný na volnoběh. a poté teprve řádně vypustit. Tím si motor dokonale propláchnete - není to ale podmínkou a stačí nechat vše řádně odkapat (i 20min), ať se vše dostane z motoru pryč a nekontaminujete si tak okamžitě z části finální olej. (Tip odborníka: ve chvíli, kdy proplach již dokápává, vezměte finální olej a nalijte ho do motoru cca 3-5 dcl a nechte vytéct - vezme s sebou poslední zbytky proplachu a nemusíte ani tak dlouho čekat, až vše řádně odkape, protože už vytéká čistý finální olej - optická kontrola vytékaného olej Vám ukáže nejvíce.)
- 5. krok: Vyměníme olejový filtr č.2, uzavřeme výpustní otvor (je vhodné měnit výpustní šroub ob cca 3 výměny včetně podložky a utahovat ho vždy příslušným momentem - často jsou šrouby přetažené a závity stržené - šroub pak netěsní a čeká Vás tak buď opravná sada, případně i nová vana - což je zbytečné) .
- 6. krok: Nalijeme cca 2 litry finálního oleje Petro Canada C3-X 5W40, poté nalijeme celé balení BG 115 325 ml a doplníme olej do cca půlky až 2/3 kontrolní rysky, případně doplníme i Metabond ECO.
- Nastartujeme, necháme motor běžet chvíli na volnoběh, vypneme, počkáme cca 5 min, než steče veškerý olej do vany, provedeme kontrolu hladiny oleje na rysce a vezmeme auto na krátkou projížďku volným tempem. Poté již můžete s vozem jezdit běžným způsobem.
- 7. krok: Na závěr aplikujeme BG 208 325 ml do nádrže, a to dle pokynů, které naleznete u produktu.
- Vaše dekarbonizace je u konce.
V případě, že potřebujete více proplachového oleje Carline Sprint 5W40, pak ho snadno přidáte do košíku, a to buď ve 4l balení nebo v 1L balení.
V případě, že potřebujete více finálního oleje Petro Canada C3-X 5W40, pak ho snadno přidáte do košíku, a to buď v 5l balení nebo v 1L balení.
Pokud si nejste něčím jisti, pak nás neváhejte kontaktovat, rádi Vám poradíme.
Servisní technik BG Products
Viskozita: | 5W-40 |
---|---|
Specifikace: | ACEA C3 API SN/CF BMW Longlife 04 MB 229.51 Porsche C30 VW 502.00 VW 505.00 VW 505.01 |
- Bezpečnostní list (pdf, 205.8 kB)
- Bezpečnostní list (pdf, 194.5 kB)
9.7.2024
Kvalita BG
17.5.2024
super
5.5.2024
21.4.2024
7.11.2023
Světoznámá značka
Funguje jak je deklarováno
Používám před každou výměnou oleje, olej je i po tisících km čirý, každou třetí výměnu dekarbonizace aditivy BG, používán pouze olej Petro Canada C3X s aditivy BG a keramickou ochranou.
17.10.2023
15.5.2023
Opravdu to funguje
7.5.2023
opravdu funguje
11.4.2023
Po aplikací a dodržení navodu olej je jako voda.
6.4.2023
vyčistí olejový prostor od usazenin
doporučuji použít před každou výměnou mot. oleje, já měním po 10 tis. km
22.2.2023
Fakt funguje
Motor je klidnější a nezanáší se DPF
25.1.2023
Kupuji podruhé na druhé auto protože je to fakt skvělí jen doporučuji vyměnit olej po proplach ještě jednou nějaký nejlevnějším se stejnou specifikaci nechat ho tam na 20min aspoň na volnobeh sebere to zbytek svinstvo a zase vytece černý.